wtorek, 6 listopada 2012

ZAKOŃCZENIE. ;)

Hej. ;)

Słuchajcie wiem, że długo mnie tu nie było no i zobaczyłam dużo nieprzyjemnych komentarzy, przykro mi ale chciałam Was za to poinformować, że nie będę już pisała tego bloga a przynajmniej na razie, na dłuższy czas lecz możecie wchodzić tuhttp://raisedonrap.blogspot.com/ będę opisywała tam po części moje życie, a raczej to co dzieje się ostatnio, mam nadzieję, że ktoś tam zajrzy i być może mu się spodoba, dopiero zaczynam. ;)



POZDRAWIAM. :D

7 komentarzy:

  1. Szkoda :( strasznie lubilam te opowiadania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam,że będziesz dłużej pisała opowiadania ale coż pozdrowienia ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, pozdro, jak spławiłaś nas czytelników, a teraz zaspamowałaś swoim blogiem maleńka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesprawiedliwa. trzeba było nie zabierać się za prowadzenie bloga jak nie masz na to czasu a nie wszyscy(prawie)polubili twoje opowiadania. Moim zdanie powinnaś doprowadzić to opowiadanie do końca i zamknąć bloga.
      Zapraszam do mnie:
      http://marzenia-nastolatka.blogspot.com/
      pozdrawiam :D

      Usuń
  4. ja nie rozumiem jednego.. dlaczego skończyłaś bloga nie kończąc opowiadania? beznadzieja ... przy okazji zaczynając nowego..

    OdpowiedzUsuń
  5. Skończ tamto opowiadanie, bo nikt nie wie co się stało dalej.. Żal.......

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja po prostu cb nie rozumiem dlaczego ty ku*wa zakładasz nowego bloga jak nie skończyłaś jeszcze tego opowiadania

    OdpowiedzUsuń