poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Informacja. :)

Witam. :) Chciałam podzielić się z Wami informacją, że mojego bloga odwiedziło już ponad trzydzieści tysięcy osób/czytelników. Na tym blogu są dopiero dwa opowiadania a już tak wiele osób to czyta, dziękuję. W najbliższym czasie (do końca wakacji) zapewne nie będę dodawać opowiadań albo będę dodawała ich bardzo mało, ponieważ cały czas mnie nie ma i nie mam kiedy je napisać a kiedy wrócę wieczorem najnormalniej nie mam już na to siły, pomysłu, chęci. 
Pewnie większość z Was wie już także, że nie jestem już administratorką na stronce "Cud,miód i malina", ponieważ dziewczyna z którą ją rozkręciła stwierdziła, że sama doskonale da sobie radę a zaraz po tym zatrudniła nowego administratora ale mniejsza o to. Powiedziała także, że jej "fani" przestali zwracać uwagę na to co robi bo czekali na opowiadania, nie zamierzam tego komentować. Nie chcę wracać już do tych dni ale chciałam Wam powiedzieć, że mam teraz swoją stronkę i zamierzam się nią zająć. Mój fan-page bardzo dobrze prosperuje i mam nadzieję, że będzie tak nadal, tu macie do niego link: http://www.facebook.com/KochamSieZTobaDraznic , może niektórzy z Was ją znają a jak nie to zapraszam do sprawdzenia jej jak również lajknięcia, to chyba oczywiste.
Na dzień dzisiejszy to wszystko co chciałam Wam przekazać. Komentujecie ten wpis, wyrażajcie zdanie na temat mojej stronki, mojego bloga oraz tego czy podobało Wam się jak prowadziłam stronkę "Cud,miód i malina", chciałabym po prostu wiedzieć czy zostałam słusznie wyrzucona. To wszystko, dziękuję, dobranoc. :)

28 komentarzy:

  1. Jprdl -.- Ciekawe jak ona sobie teraz bez cb poradzi każdy się będzie jej pytał czemu nie ma Ciebie i opowiadań xdd Haha powodzenia jej życze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzę czasem na tę stronkę i są takie pytania lecz ona je usuwa. -,-

      Usuń
    2. Eyy wszyscy którzy lajknęli te stronkę to niech teraz odlajkują xdd Się dziwka zmarze . ._.

      Usuń
  2. Właśnie ciekawe jak ona sobie poradzi -.- . Masz gg ? Chciałabym z Tb popisać ;))
    Jak masz to napisz w odpowiedzi . Dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. lubilam Cud miod i malina a teraz.. no coz. nie komentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta , dziewczyna która cię wyrzuciła zachowała się jak suka , a tak naprawdę to razem rozkręciłyście stronkę więc nie wiem o co jej w sumie chodziło , no ale cóż , a tak naprawdę to ty rozkręciłaś , strone opowiadaniami , .

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie dziewczyna, która prowadzi tamtą stronkę zachowała się bardzo chamsko, bo mi się podobało jak ty ją prowadziłaś ;)
    a co do bloga, to śledzę go od początku :d
    bardzo mi się podoba, a Twoje opowiadania są na prawdę świetne <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyrzuciła Cie? -,- Nic dziwnego że tam są teraz takie nudy...
    A opowiadania piszesz rewelacyjne... <3

    OdpowiedzUsuń
  7. no cóż ta dziewczyna jest po prostu głupia!! Bo Ty piszesz takie rewelacyjne opowiadania, że ja pierdole! Jestem na Twoim blogu od początku czytam wszystko co dodasz i wgl... Uwielbiam ten blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Okropnie się ona zachowała a ty na prawdę masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem postąpiła bardzo źle "wyrzucając" Cię. Po prostu zazdrościła Ci że to Ty jesteś popularna na tej stronce oraz Twoje opowiadania i reszta. Trochę szkoda. "Kocham się z Tobą drażnić" od razu zostało polubione jak się dowiedziałam że nie jesteś już administratorką "Cud miód i malina" ,a tamtej strony. Opowiadania są super i stronka "Kocham się z Tobą drażnić" ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Źle zrobiła że cię wyrzuciła ; /
    Masz talent . . . piszesz najlepsze opowiadania jakie kiedykolwiek czytałam :)
    Codziennie wchodziłam po kilka razy żeby sprawdzić czy nie ma czegoś nowego ^^
    A ona teraz nie da Sb rady bez Ciebie . . .
    To ty rozkręciłaś tę stronkę i to właśnie dzięki Tobie ma tyle lajków :)
    Odkąd Cię nie ma na tej stronce niektórym osobom się znudziła ta stronka,
    ponieważ nie ma tam już nic ciekawego . . .
    Twoje opowiadania rozkręcały tą stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Adminką byłaś zajebistą, nie powinna cię wyrzucić. Zrobiła to z zazdrości ;).
    Bardzo podobają mi się twoje opowiadania *-*.
    Przy okazji chciałam bardzo prosić o lajki dla mojej stronki : http://www.facebook.com/pages/Kocham-moich-przyjaci%C3%B3%C5%82-/261013710682563 . Z góry dziękuję : **.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mogła Ciebie wyrzucić??????????
    Byłaś świetna i teraz będą same nudy.......
    Co do opowiadań masz wielki talent i chociaż są dopiero dwa opowiadania odwiedzam tą stronkę codziennie.....
    Mam nadzieję,że trzecie opowiadanie też będzie takie ciekawe... :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zauważyłam nudno zrobiło się na stronce 'Cud, miód i malina' a lubiłam tam zaglądać. Trudno..-,-
    Zazdrosna była i tyle. W sumie to dzięki Tobie ta stronka jest/była tak popularna. Będę zaglądać na Twoją ;]
    Zapraszam również do siebie na bloga ;p http://believe-for-destiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam pomysł...Wszyscy czytający mój komentarz ..: Proszę was o to żebyście kliknęli opcję 'Nie Lubię' dla strony 'Cud , Miód i Malina ' . Bez Cb to już nie ta sama stona..! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie, to co zrobiła tamta dziewczyna było bezczelne i chamskie. -.- Stronka "Cud, miód i malina" była naprawdę fajna, a jak już odeszłaś (w sensie ona cię wyrzuciła ;( ) zrobiło się nudno. Opowiadania masz naprawdę niesamowite, a o talencie to już nie wspomnę. Z niecierpliwością czekam na opowiadanie trzecie, i wiem że będzie również doobre jak poprzednie. A stronkę "Kocham się z Tobą drażnić" od razu polubiłam ; d /Iga ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta adminka jest okropnaaa.! teraz 'Cud, miód i malina' jest strasznie nudna...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie , to zostałaś wyrzucona zupełnie niesłusznie !!! Szczerze mówiąc , polubiłam "Cud, miód i malina" kiedy przeczytałam to krótkie opowiadanie o "grze w butelce" ! I liczyłam że będzie więcej takich opowiadań ! A tu co : zostałaś wyrzucona ?! Teraz ta stronka jest mega nudna i nie warta nawet lajkowania. To ty przyciągnęłaś publikę i to dzięki tobie ta stronka stała się fajna , nie to co teraz- to samo co na innych stronkach, czyli tylko zdjęcia. To moja opinia :3 Jestem wierną fanką twoich opowiadań <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to ta zalozycielka Cud, miod i malina zrobila to specjalnie zeby sie chlopakowi podlizac a najlepsze ze on bardzo zadko cos dodaje. a jak ona cos dodaje to tylko zdjecia nic ciekawszego nie potrafi wymyslic. polubilam Cud, miod i malina tylko dla Twoich opowiadan.

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże! Twoje opowiadania są fantastyczne! Bardzo się cieszę że przyjaciółka powiedziała mi o tej stronie. Przy drugim opowiadaniu strasznie się wzruszyłam (na szczęście nie płakałam ;d) Normalnie kocham Cię babo. ^^

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. sądziła, że sama da sobie radę a ma 2 adminów -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy nowe opowiadanie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej no kiedy będzie następne opowiadanie ? Ile można czekać ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy będzie nowe??? Dawano nic nie dodałaś

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha,pozdrawiam, no widać jak dodawałaś na stronce.. to tak dużo tutaj i BARDZO CZĘSTO DODAJESZ OPOWIADANIA!!BRAWO!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ej kiedy dodasz nowe opowiadanie już sierpień minął, a na twoim blogu nic się nie pojawiło :( Dodaj coś jak najszybciej! ;)

    OdpowiedzUsuń